جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر

حوزه/ امام جمعه موقت اصفهان گفت: در راهپیمایی روز قدس امسال علاوه بر آنکه باید آرمان ها ی فلسطین را زنده نگاه داریم، باید با توطئه مثلث شوم استکبار نیز به مخالفت بر خیزیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، راهپیمایی روز قدس را از ارزش های مهم ایرانی اسلامی دانست و گفت: امسال روز قدس با همه سال های تفاوت دارد و باید بیش از گذشته به آن اهمیت داد، امسال علاوه بر آنکه باید آرمان ها ی مربوط به فلسطین را زنده نگاه داریم، باید با توطئه مثلث شوم استکبار نیز به مخالفت بر خیزیم.

وی به توطئه های مختلف آمریکا و اسرائیل در سوریه و عراق اشاره کرد گفت: امروز استکبار به صورت آشکار در مقابل اسلام ایستاده است، وضعیت بحرین و یمن و سرنوشت سوریه و عراق ما به این معنی می رساند که در شعار امسال علاوه بر آمریکا و اسرائیل دشمنی دیگر نیز داریم، آل سعود امروز از راسهای استکبار جهانی به حساب می آید، مثلث شوم استکبار این بار آمریکا و اسرائیل و مرتجعین منطقه هستند.

امام جمعه موقت اصفهان روشن بینی را رمز بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: توجه به فرمایشات رهبر انقلاب راه را برای ما روشن می گند، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند بعد از آنکه دشمن در عراق و شام پیروز شود به سراغ ایران می آید، پس امروز ایستادگی در برابر آمریکا و اسرائیل، ایستادگی در جهت حفظ استقلال ایران است، امسال راهپیمایی روز قدس معنی دفاع ملی و دفاع ار ارزش ها را می دهد .

وی منابر روحانیون را محل بیداری مردم معرفی کرد و گفت: روحانیون صدای اسلام هستند و می باید در منابر خود مردم را از خطر واقعی آگاه کنند، این توجه باعث می شود تا نظام بر پایه اسلام و رهنمود های رهبری هدایت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha