یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرودگاه امام حسین (ع)

حوزه/ "زهیر ابو دکه" رئیس کمیته نظارت بر سرمایه گزاری شورای استان کربلا گفت: این کمیته برای پیگیری پروژه فرودگاه بین المللی امام حسین (ع) از دولت عراق درخواست تسریع در امضای قرارداد مربوطه را کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، "زهیر ابو دکه" رئیس کمیته نظارت بر سرمایه گزاری در شورای استان کربلا گفت: این کمیته تحت امر دولت محلی برای پیگیری پروژه فرودگاه بین المللی امام حسین (ع) از دولت عراق درخواست تسریع در امضای قرارداد ساخت فرودگاه کرد.

"ابو دکه" تصریح کرد که این کمیته با شرکت "خیرات السبطین" وابسته به آستان مقدس حسینی پیرامون نتایجی که از مذاکره با وزارت راه و ترابری و کمیته ملی سرمایه گزاری در مورد پروژه فرودگاه بین المللی امام حسین (ع) به دست آمده، گفتگو کرد.

وی افزود: اجرای پروژه فرودگاه هنوز در مرحله مذاکره است و به پایان کار نرسیده است. استان کربلا نیازمند این فرودگاه است؛ چراکه این پروژه ، علاوه بر این که فرصت شغلی فراهم می کند و خدمت بزرگیبرای زائرانی  است که از سرتاسر جهان برای شرکت در زیارت های میلیونی به کربلا می آیند، به شهر نیز جایگاه خاصی می دهد.  

رئیس کمیته نظارت بر سرمایه گزاری در شورای استان کربلا اشاره کرد: این کمیته و شرکت "خیرات السبطین" هر دو بر ضرورت امضای قرارداد با شرکت های مجری پروژه تاکید دارند و هم چنین این کمیته از هیئت وزیران و کمیته سرمایه گزاری ملّی خواسته تا در صدور مجوز سرمایه گزاری مستقیم برای ساخت این فرودگاه شتاب کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha