جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
همایش مدائن

حوزه/ اولین همایش "همزیستی مسالمت آمیز و دوری ازخشونت" ۲۶ تیر امسال، به همت دیوان وقف شیعی عراق در شهر مدائن این كشور برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» اولین همایش "همزیستی مسالمت آمیز و دوری ازخشونت" ۲۶ تیر امسال، به همت دیوان وقف شیعی عراق، در شهر مدائن این كشور برگزار می شود. 

این همایش برای برجسته کردن نقش شهر المدائن در جوامع اسلامی و مقابله با گروهک های تروریستی برگزار می شود و در این همایش قومیت ها و عشایر مختلف با گرایش های متفاوت حضور می بابند.

یادآور می شود مدائن کانون اعمال تروریستی در سال های قبل بود، اما مراجع دینی بعد از تجربه ده ساله ای که از همایش مدائن (مزار سلمان فارسی صحابه پیامبر) در زمینه همزیستی مسالمت آمیز و دوری از خشونت به دست آوردند و منجر به برقراری امنیت و همزیستی مسالمت آمیز در بین تمامی ساختار شهر مدائن شد، اقدام به برگزاری این همایش کردند.

این همایش برای عمومیت دادن نقش حقیقی شهر مدائن در جامعه اسلامی در فرصت سوزی گروهک های تکفیری که دشمن بشریتند و از طریق کاشتن بذر فتنه و طایفه گری اقدام به ویران کردن جوامع اسلامی می کنند، برگزار می شود.

در این همایش مسؤولان دیوان وقف سنی و روحانیون دینی، شیوخ، شخصیت های برجسته و دانشگاهی  حضور یابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha