شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار جمعی از نیروهای نظامی حرم حسینی با آیت الله العظمی حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم خطاب به رزمندگان بسیج مردمی گفتند: شما عزیزان ما هستید و امیدوارم با پیروزی و عزت و کرامت به سوی خانواده های خود باز گردید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از رزمندگان بسیج مردمی تیپ علی اکبر وابسته به آستان مقدس حسینی با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

آیت الله حکیم در این دیدار خطاب به رزمندگان بسیج مردمی گفتند: شما عزیزان ما هستید و امیدوارم با پیروزی و عزت و کرامت به سوی خانواده های خود باز گردید.

ایشان خاطر نشان کردند: رزمندگان باید به یاد نعمت های خدا باشند که از جمله این نعمت ها سلامتی و آبرو و عافیت و پیروزی الهی است و از این رو باید به وظایف و ماموریت های خود به درستی عمل کنید و به سخنان بیهوده ای که شما را غافل و سست می کند توجه نکنید.

این مرجع تقلید خطاب به نیروهای بسیجی و امنیتی عراق افزودند: در پیشروی های خود عجله نکنید و کاملا هوشیار و مراقب نیرنگ های دشمن باشید که جان شما عزیز است و باید با عزت و کرامت و سلامتی و پیروزی به سوی خانواده های خود بازگردید.

ایشان افزودند: نعمت های خدا را که به شمات ارزانی کرده فراموش نکنید و به یاد داشته باشید که با موالات پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) ایشان بر شما منت نهاده و همواره به ویژه هنگام مشکلات خود به یاد مصیبت های اهل بیت(ع) باشید.

آیت الله حکیم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درد و رنج شیعیان جهان و اقدامات تروریستی علیه آنها از جمله حادثه کراده و حادثه انفجار مرقد امامزاده سید محمد در شهر "بلد" عراق و شهادت جمع زیادی از شیعیان در این حوادث گفتند: این مصیبت ها موجب افزایش همبستگی و اعتقاد و ارتباط ما با پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) می شود.

ایشان در پایان به نیروهای داوطلب گفتند: شما مایه افتخار و عزت و کرامت شیعه هستید به خاطر کاری که انجام می دهید از شما تشکر می کنیم و از شما می خواهم سلام و سخنان مرا به گوش تمام مدافعان عراق برسانید و از خداوند متعال می خواهم همه بلاها را از شما دور کند و شما را بر دشمنان عراق پیروز سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha