پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ جامعه بین الملل و شورای امنیت و دادگاه بین الملل باید این عملیات های تروریستی را در لیست جنایت های ضد بشری قرار دهد، زیرا تروریست ها به خاطر اعتقادات شیعیان به آنها حمله می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی وقوع انفجار تروریستی در منطقه کراده عراق و به شهادت رسیدن جمعی از شیعیان در این اقدام تروریستی آیت الله سید محمد سعید حکیم با صدور بیانیه ای از جامعه بین الملل خواست جنایت های علیه شیعیان را جنایت های بشری قلمداد کنند.

ایشان تاکید کرد: منطقه کراده در ماه مبارک رمضان مورد جنایتی وحشیانه قرار گرفت که در جریان آن صدها نفر از شیعیان اهل بیت(ع) شهید و مجروح شدند. ما ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی از دولت عراق می خواهیم به مسئولیت خود در برابر این ملت مظلوم عمل کند.

آیت الله حکیم تاکید کردند: دستگاه قضایی باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کند و تمام منابع فکری، مالی و انسانی تروریست ها و حتی حامیان سیاسی و رسانه ای آنها را رصد و مجازات کند و افرادی را نیز که در پیشگری از بروز این حادثه سهل انگاری کرده اند مجازات کند.

در این بیانیه آمده: جامعه بین الملل و شورای امنیت و دادگاه بین الملل باید این عملیات های تروریستی را در لیست جنایت های ضد بشری قرار دهد، زیرا تروریست ها به خاطر اعتقادات شیعیان به آنها حمله می کنند.

در پایان این بیانیه آمده: به اهالی کراده به ویژه بستگان شهدا صمیمانه تسلیت می گوییم و با آنها همدردی می کنیم و به همراه آنها به یاد این سخن سیدالشهدا(ع) هستیم که فرمود: آنچه بر من می گذرد سهل است چون در محضر خداوند است.

در پایان از خداوند متعال برای این شهدا رحمت و آمرزش و برای خانواده های آنها صبر و آرامش و برای مجروحان این حادثه، شفا می خواهیم و لا حول و لا قوة إلا بالله العلی العظیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha