پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت اللہ بشیر نجفی دام ظلہ الوارف شریک سفر عشق حسینی

حوزه/دفتر آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف با صدور بیانیه ای حمله تروریستی علیه جمعی از شیعیان نمازگزار در مسجدی در قندهار را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف با صدور بیانیه ای حمله تروریستی علیه جمعی از شیعیان نمازگزار در مسجدی در قندهار را محکوم کرد و جامعه بین الملل به ویژه کشور های اسلامی را به تلاش عملی برای عمل به مسئولیت انسانی خود در تأمین امنیت و آرامش برای ملت مظلوم افغانستان دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله سبحانه: (الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ).

صَدَقَ اللَّهُ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ.

با کمال غم و اندوه و درد، خبر جنایت وحشتناکی که منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها نفر از نمازگزاران، عابدان و خداجویان شده را دریافت کردیم. پیش از این نیز چنین جنایت گناه آلودی در مسجد شهر قندوز صورت گرفت. لَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللهِ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ.

این وظیفه حتمی جامعه بین الملل به ویژه کشور های اسلامی است که به صورت عملی مسئولیت انسانی خود را برعهده گرفته و امنیت و آرامش را برای فرزندان ملت مظلوم افغانستان فراهم کنند.

ما همزمان که به شدّت این اعمال جنایتکارانه و وحشیانه را محکوم می کنیم، این مصیبت را به ملت عزیز افغانستان به ویژه خانواده های شهدا تسلیت می گوییم و از درگاه الهی برای آنان طلب صبر و آرامش داریم و برای مجروحان شفای عاجل را مسئلت می جوییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha