جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بشیر نجفی در پیاده روی اربعین98

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف با صدور بیانیه انفجار تروریستی بغداد را به شدّت محکوم کردند و خواستار شناسایی عاملان آن شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف با صدور بیانیه انفجار تروریستی بغداد را به شدّت محکوم کردند و خواستار شناسایی عاملان آن شدند.

ترجمه متن بیانیه ایشان به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

(الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ).

صَدَقَ اللَّهُ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ.

با کمال اندوه و دردمندی خبر قربانی شدن جمعی از شهدای معصوم در نزدیکی بازار "الباب الشرقی" در بغداد که در نتیجه عملیات جنایتکارانه دوگانه انجام گرفت را دریافت کردیم. فلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللهِ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ.

ما به شدّت این عمل جنایتکارانه و وحشیانه را محکوم کرده و به خانواده های شهدا تسلیت می گوییم و از درگاه الهی برای آنها صبر و آرامش و برای مجروحین شفای عاجل را طلب می کنیم که او شنوا و اجابت کننده است.

ما باید انسان های خوب ملت مظلوم عراق به ویژه نیرو های بااخلاص امنیتی را بیدار کنیم و آنها را به تلاش برای شناسایی محرک و مجری این جنایت دعوت می کنیم تا بتوانیم از تکرار آن جلوگیری نماییم.

بدون شک تمامی افراد ملت مظلوم عراق باید به عنوان وظیفه شرعی و ملّی با مسئولین امنیتی همکاری کنند و دشمنان عراق زخم خورده بدانند که این ملّت مظلوم در کمین است و انسان های مخلص در دفاع از وطن هرگز کوتاهی نخواهند کرد و هر هزینه ای را به جان می خرند. (إِنَّ اللّهَ مَعَ الَّذِینَ اتَّقَواْ وَّالَّذِینَ هُم مُّحْسِنُونَ).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha