سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عملیات تروریستی در اهواز

حوزه/ علما، شورای روحانیت و افتاء و ائمه جمعه اهل سنت سنندج با صدور بیانیه‌ای، حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را محکوم کردند و از نیروهای نظامیو امنیتی خواستند پاسخ داندن شکنی به جواب عاملان این اعمال ننگین و ضد بشری بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علما، شورای روحانیت و افتاء و ائمه جمعه اهل سنت شهر سنندج صبح امروز با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را محکوم نمودند.

در این بیانیه می خوانیم:

(وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ)/ سوره آل عمران/ آیه169

حادثه تروریستی شهر اهواز در نخستین روز هفته دفاع مقدس رخ داد و در همین روز بود که صدام معدوم دست به حمله به ایران اسلامی زد، این نشان از آن دارد که دشمنان انقلاب اسلامی ایران دست از طراحی توطئه علیه این ملت برنمی‌دارند، توطئه و حمله‌ای که باعث شهادت جمعی از نیروهای غیور مسلح و جمع دیگری از مردم خصوصا کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم شد.

این گروه‌های دست پرورده و مزدور استبداد آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع منطقه با اعمال این وحیشیگری‌ها می‌خواهند ثبات و امنیت، یکپارچگی و وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف ایران اسلامی را برهم زنند و به اهداف شوم خود که همانا سلطه دشمنان بر ملت ایران است دست یابند.

بی‌شک ملت ایران در برابر این اقدامات جنایتکارانه خواهد ایستاد و ما علماء و شورای روحانیت وافتاء و ائمه جمعه و جماعت اهل سنت سنندج این اقدامات جنایتکارانه تروریست‌های خبیث را محکوم می‌کنیم و از نیروهای امنیتی و نظامی درخواست می‌کنیم که به شدت جواب این اعمال ننگین و ضد بشری گروه های تروریستی را بدهند.

این حادثه تلخ را به پیشگاه مقام معظم رهبری و خانواده‌های معظم شهدای این حادثه تسلیت عرض می‌کنیم و برای شهدا رفع درجات و برای مصدومین و جانبازان این حادثه شفای عاجل را از خداوند متعال خواستاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha