پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوری مالکی

حوزه/ نوری مالکی دبیر کل حزب الدعوه اسلامی عراق در پی حوادث افتتاحیه ورزشگاه کربلا بیانیه ای صادر کرد و گفت: تمامی کسانی که در مراسم رقص افتتاحیه جام قهرمانی غرب آسیا کوتاهی کردند، باید مجازات شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نوری مالکی دبیر کل حزب الدعوه اسلامی عراق در پی حوادث افتتاحیه ورزشگاه کربلا بیانیه ای صادر کرد و گفت: تمامی کسانی که در مراسم رقص افتتاحیه جام قهرمانی غرب آسیا کوتاهی کردند، باید مجازات شوند.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنَ النَّاسِ مَنْ یَشْتَرِی لَهْوَ الْحَدِیثِ لِیُضِلَّ عَنْ سَبِیلِ اللَّهِ بِغَیْرِ عِلْمٍ وَیَتَّخِذَهَا هُزُوًا أُولَئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ مُهِینٌ

صدق الله العلی العظیم

آنچه را که دیروز در ورزشگاه استان مقدس کربلا در افتتاحیه جام قهرمانی غرب آسیا رخ داد که با مراسم آوازخوانی و رقص همراه بود و حرمت این شهر را زیر پا گذاشت و به تقدس شهر امام حسین (ع) هتک حرمت کرد، به شدت محکوم می کنیم.

از دولت می خواهیم فوراً کسانی را که در این هتک حرمت آشکار علیه شهر مقدس کربلا نقش داشتند، چه از استانداری یا وزارت ورزش و جوانان یا فدراسیون فوتبال عراق بوده مورد محاسبه قرار دهند تا اینگونه اقدامات مجدداً تکرار نشود.

دبیرکل حزب الدعوه اسلامی

1 اوت 2019 میلادی

29 ذی القعده 1440هـ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جواد توکلی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    0 0
    اگر به حرم ائمه هتاکی و بی حرمتی بشه دیگه مماشاتی در کار نخواهد بود در مورد حرمها تمامیت ارضی هم معنی نداره!!!