سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع عراق در دیدار گروهی از جوانان، شیعیان را به دوری از همه انواع خشونت و جدل سفارش کردند و خواستند که انتساب خود به مکتب اهل بیت علیهم السلام را با عمل صالح و آراسته شدن به اخلاق اهل البیت (علیهم السلام) به اثبات برسانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حضرت  آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع عراق در دیدار گروهی از جوانان، شیعیان را به دوری از همه انواع خشونت و جدل سفارش کردند و خواستند که انتساب خود به مکتب اهل بیت علیهم السلام را با عمل صالح و آراسته شدن به اخلاق اهل البیت (علیهم السلام) به اثبات برسانند.

آیت الله حکیم در در سخنان خود به نقش اجتماعی ائمه معصومین و حضور اجتماعی برخی از آن ها به ویژه نقش امام رضا (علیه السلام) در خدمت به مذهب شیعه آگاهی دادند و به نقطه تحول شیعه در زمان ائمه متاخر از جمله امام جواد (علیه السلام) اشاره کردند و افزودند: در این دوره شیعه به عنوان یک نهاد مستقل در آمد و برجسته شد و مشخص شد که این مذهب دارای عقائد و موازین خاصی هستند.

معظم له به حاضرین در جلسه سفارش کردند که تلاش کنند تا رفتارشان مطابق حرف هایشان و سرشار از اخلاص، راستی و امانت باشد و با پیروی از سیره ائمه معصومین علیهم السلام از فداکاری آنان محافظت کنند و امر آن ها را زنده نگهدارند.

در پایان جلسه آیت الله حکیم برای عاقبت بخیری جوانان و قبولی اعمال و بر آورده شدن خواسته ها و رسیدن به خیر دنیا و آخرت دعا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha