پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
روحانیون بسیجی عراق

حوزه/ گروهی از روحانیون مبلغ کمیته ارشاد و دفاع از مقدسات عراق در راستای بازدیدهای میدانی خود به نمایندگی از آستان مقدس علوی با فرماندهان نیروهای زمینی عملیات آزادسازی موصل دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از روحانیون مبلغ کمیته ارشاد و دفاع از مقدسات عراق در راستای بازدیدهای میدانی خود به نمایندگی از آستان مقدس علوی با فرماندهان نیروهای زمینی عملیات آزادسازی موصل دیدار کردند.

شیخ علاء الموصلی مسئول محور مکحول درباره این دیدار گفت: کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات در ماموریت جدید خود در موصل به دنبال یافتن مشکلات موجود بر سر راه آزادسازی موصل و بالا بردن روحیات معنوی رزمندگان این عملیات هستند.

وی افزود: در جریان بازدید از منطقه القیاره و مخمور و الحضر با فرماندهان عملیات آزادسازی نینوا دیدار کردیم و در این دیدار فرماندهان این عملیات با فعالیت های گروه روحانیون مبلغ و حمایت های لوجستیکی ما از نیروهای رزمنده آشنا شدند و جدید ترین توصیه های مرجعیت شیعه نیز به آنها ابلاغ شد.

شیخ الموصلی گفت: توصیه های مرجعیت و رعایت آنها توسط رزمندگان تاثیر زیادی در حفظ جان شهروندان به ویژه زنان و کودکان و پیران داشته و کمک های لازم نیز به آوارگان ارائه شده است و ما حدود یک سال است که ضمن بازدید از محور های مختلف نظامی و عملیاتی به نشر تعالیم دینی و بیان احکام شرعی و رساندن توصیه های مرجعیت به رزمندگان می پردازیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha