جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار روحانیون رزمی تبلیغی عراق با حجت الاسلام سید احمد الصافی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد الصافی ضمن اشاره به اهمیت حضور یک روحانی و طلبه حوزه در میان رزمندگان جبهه ها تاکید کرد: حضور روحانیون در جبهه ها موجب تقویت روحیه و بالا رفتن معنویت رزمندگان می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته گروهی از روحانیون رزمی تبلیغی عراق و اعضای کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد الصافی نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند.

حجت الاسلام الصافی در این دیدار از جانفشانی و فعالیت های کمیته ارشاد و تبلیغ وابسته به آستان مقدس علوی در جبهه های جنگ با داعش تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حضور  روحانی و طلبه حوزه در میان رزمندگان جبهه ها تاکید کرد: حضور روحانیون در جبهه ها موجب تقویت روحیه و بالا رفتن معنویت رزمندگان می شود.

تولیت حرم مطهر حضرت عباس(ع) افزود: حوزه علمیه  از زمان آغاز مبارزات مردم عراق با داعش، به ندای مرجعیت شیعه لبیک گفتند و تا کنون شهدا و مجروحان زیادی را تقدیم کرده اند و توصیه ما این است که تمام این جانفشانی ها و اتفاقات کوچک و بزرگی که در جبهه ها رخ می دهد ثبت و ضبط شود تا در اختیار نسل های بعد قرار گیرد و از این رو از تمام رزمندگان می خواهم تمام اتفاقات جبهه و خاطرات خود را ولو به زبان ساده بنویسند.

پس از این دیدار شیخ عادل السودانی رئیس کمیته ارشاد و تبلیغ گفت: ما در این دیدار گزارشی از فعالیت های خود به حجت الاسلام و المسلمین سید احمد الصافی ارائه کردیم و و از حمایت های بی دریغ ایشان نسبت به روحانیون کمیته ارشاد و تبلیغ تشکر کردیم؛ چراکه اگر این حمایت ها نبود ما به این نتایج و دستاوردها نمی رسیدیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha