جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه فعالیت های روحانیت در مسیر اربعین

حوزه/ "کمیته ارشاد و تبلیغ" وابسته به آستان مقدس علوی نمایشگاه ویژه فعالیت های روحانیت را در مسیر پیاده روی زیارت اربعین برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، کمیته ارشاد و تبلیغ وابسته به آستان مقدس علوی نمایشگاه ویژه فعالیت های روحانیت را در مسیر پیاده روی زیارت اربعین برگزار کرد.

این نمایشگاه برای دومین سال و با هدف نمایش فعالیت های طلاب و اساتید و مبلغان حوزه علمیه در جبهه های نبرد با داعش و حمایت های لوجستیک حوزه و آستان مقدس علوی از رزمندگان جهاد با داعش در مسیر نجف به کربلا برگزار می شود و در این نمایشگاه تصاویر و فیلم های حاوی این فعالیت ها به نمایش در می آید.

شیخ عادل السودانی رئیس کمیته ارشاد و دفاع از مقدسات عراق در این زمینه گفت: این نمایشگاه توسط حجت الاسلام سید احمد اشکوری استاد حوزه علمیه افتتاح شد و شامل تصاویر شهدای روحانیت است که در جبهه جهاد با داعش به شهادت رسیده اند و علاوه بر این تصاویری از فعالیت های روحانیون و طلاب حوزه در جبهه های جنگ با تروریست ها به نمایش در آمده است.

وی افزود: در این نمایشگاه تصاویر طلاب و اساتید حوزه در حال نبرد مسلحانه با داعش و برپایی نماز جماعت و پاسخ به مسائل شرعی در جبهه ها نیز به تصویر در آمده است.

السودانی ادامه داد: در این نمایشگاه فیلم هیای نیز به صورت مداوم برای زائران نمایش داده می شود که شامل صحنه هایی از مجاهدت های رزمندگان حوزه علمیه نجف و مبلغان جهادی این حوزه می باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha