جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 402269
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
حضور روحانیون در جبهه عملیات موصل و پشت جبهه

حوزه/ گروه های مختلف حوزوی به نمانیدگی از آستان های مقدس علوی و حسینی از مناطق عملیاتی آزادسازی موصل و همچنین خانواده های شهدای این عملیات در پشت جبهه بازدید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی به ریاست حجت الاسلام شیخ یوسف المیاحی که در محور سامرا مستقر شده با همکاری برخی از مؤمنان و اهالی، روز دوشنبه از بیمارستان میدانی ویژه عملیات آزادسازی موصل بازدید کردند و کمک های خود را در راستای خدمات رسانی بهتر به مجروحان به این بیمارستان تقدیم کردند.

این گروه حوزوی پیش از این نیز حمایت ها و کمک های لازم را در محور جنوب موصل به رزمندگان عراقی تقدیم کرده بود.

از سوی دیگر گروه روحانیون تبلیغی وابسته به آستان مقدس حسینی در مراسم بزرگداشت شهدای بصره حاضر شدند و ضمن دیدار با خانواده های این شهدا از آنها دلجویی به عمل آوردند.

عماد الجشعمی مسئول تبلیغات آستان مقدس حسینی در این زمینه گفت: گروه اعزامی از آستان مقدس حسینی شامل حجج اسلام احمد المیاحی، سید حید الخطیب و جمعی از اساتید و فضلای حوزه هستند که ضمن سفر به بصره در مراسم بزرگداشت دو شهید به نام های وسام داود سلمان و حسن علی التمیمی حاضر شدند.

وی افزود: وسام و حسن در عملیات آزادسازی موصل به شهادت رسیده اند و گروه روحانیون اعزامی از طرف حرم مطهر امام حسین علیه السلام ضمن دیدار با خانواده های این شهدا پرچم متبرک حرم مطهر امام حسین علیه السلام را برای اعلام قدردانی به این خانواده ها تقدیم کردند.

خانواده های شهدا نیز از گروه آستان مقدس حسینی تشکر و کردند و تاکید کردند که تا رسیدن به پیروزی کامل به مبارزه و ایستادگی خود ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha