پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روحانیون بسیجی عراق

حوزه/ شیخ موصلی گفت: کمیته ارشاد و تبلیغ و بسیج از آغاز عملیات آزادسازی استان موصل در کنار رزمندگان بسیجی و ارتشی حضور داشته و از آنها حمایت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، هر روز که می گذرد بازوهای روحانیون قهرمان عراقی از تحمل بار سلاح و گرمای آفتاب داغ تابستان خسته نمی شود و همچنان در راه میهن و دفاع از مقدسات خود در میدان جهاد با تروریست های داعش حاضر هستند.

و اکنون پس از پیروزی های نیروهای ارتش و بسیج مردمی در جزیره الخالدیه و الشرقاط در مسافت 40 کیلومتری استان نینوا، شیخ علاء الموصلی مسئول محور مکحول از همراهی روحانیون بسیجی با یگان های نظامی خبر می دهد.

شیخ موصلی گفت: کمیته ارشاد و تبلیغ و بسیج از آغاز عملیات آزادسازی استان موصل در کنار رزمندگان بسیجی و ارتشی حضور داشته و از آنها حمایت کرده است و به یاری دستان پرتوان این نیروها کمک های غذایی و لوجستیگی برای نیروهای محور القیاره و مناطق دیگر ارسال می شود.

دیدار با خانواده شهدا

اما روحانیون و فضلای حوزه علمیه عراق در بخش دیگر از فعالیت های خود ضمن دیدار با خانواده های شهدای بسیج مردمی عراق، پرچم متبرک حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) را به آن خانواده ها اهدا کردند.

کمیته ارشاد و تبلیغ وابسته به آستان مقدس علوی با شرکت در مراسم گرامی داشت شهدای ناحیه القاسم و گرامی داشت شهادت شیخ علی المالکی و شیخ مقصد الجبوری پرچم متبرک حرم مطهر امام علی(ع) را به خانواده های این دو شهید روحانی اهدا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha