جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیمارستان الکفیل

حوزه/ شیخ طاهر الخیقانی رئیس کمیته عالی حمایت از بسیج مردمی برای اطلاع از وضعیت مجروحان بستری شده در بیمارستان الکفیل و اطمینان از رسیدگی به آنها از این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ طاهر الخیقانی رئیس کمیته عالی حمایت از بسیج مردمی برای اطلاع از وضعیت مجروحان بستری شده در بیمارستان الکفیل و اطمینان از رسیدگی به آنها از این بیمارستان بازدید کرد.

الخیقانی ضمن عیادت از مجروحان بسیجی بستری شده در این بیمارستان به سخنان آنها درباره کیفیت خدمات رسانی بیمارستان گوش داد و سلام و دعای سید علاء الموسوی رئیس اداره اوقاف شیعیان را به تمام مجروحان و کارکنان بیمارستان ابلاغ کرد.

نماینده اوقاف شیعیان همچنین از امجد عبد سالم تصویر بردار جنگی شبکه ماهواره ای الغدیر که در این بیمارستان بستری شده عیادت کرد.

وی در پایان این بازدید در جمع کارکنان و پزشکان بیمارستان به بررسی راه های ارائه خدمات بهتر و شایسته به مجروحان پرداخت و پیشنهاد داد برخی پزشکان متخصص از خارج عراق برای مداوای بیماران استخدام شوند.

بیمارستان الکفیل وابسته به آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام است که از زمان افتتاح خود توجه ویژه ای به مداوای مجروحان نبرد با داعش داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha