سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ورزش طلاب و روحانیون

حوزه/ شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی روحانیون بسیجی سراسر کشور، به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ناصر عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی روحانیون بسیجی سراسر کشور، پنج شنبه هفته جاری 28 بهمن 94 و از ساعت 8 صبح الی 15 عصر، در محل سالن ورزشی 5 آذر بسیج واقع در اتوبان شهید محلاتی تهران برگزار می شود.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور با بیان این که این جشنواره به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سراسر کشور برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: از چند ماه پیش، شانزدهمین جشنواره روحانیون بسیجی، در مراکز استان های سراسر کشور و با حضور 5هزار روحانی بسیجی آغاز شد تا در رشته های مختلف ورزشی از جمله تیراندازی، شنا، جودو، تکواندو و ... شاهد رقابت آنان باشیم.

افزود: بعد از انجام رقابت های استانی، در نهایت 400 نفر از طلاب و روحانیون بسیجی از استان های مختلف کشور، به مرحله نهایی و کشوری راه یافتند که انشاءالله روز پنج شنبه هفته جاری و تحت عنوان جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانی مدافع حرم، به رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام عربیان  گفت: نفرات اول تا سوم هر یک از رشته های ورزشی، به عنوان نفرات برتر کشوری جشنواره فرهنگی ورزشی روحانیون بسیجی، مورد تقدیر و تکریم قرار خواهند گرفت.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور یادآور شد: سخنرانان و مهمانان ویژه مراسم اختتامیه این جشنواره، سردار فضلی جانشین سازمان بسیج سپاه و همچنین حجت الاسلام و المسلمین ملک دار رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه سراسر کشور خواهند بود. البته احتمال حضور برخی از مسئولان مختلف کشوری و لشگری هم در این مراسم وجود دارد.

حجت الاسلام عربیان در خصوص هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی روحانیون بسیجی نیز گفت: در راستای فرمایشات ائمه اطهار(ع) در خصوص تقویت بنیه جسمانی برای عبادت بیشتر خداوند و همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص آمادگی جسمانی نیروهای انقلابی، این مسابقات برگزار می شود.

۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha