چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
بسیج طلاب

حوزه/رئیس عقیدتی سیاسی کارگروه مجمع بسیج مهندسین آذربایجان‌غربی گفت: بی تردید بزرگترین خطر کنونی کشور نفوذ فرهنگی بوده و سربازان آن، علما و روحانیان بسیجی هستند.

حجت الاسلام مهدی ولی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: مکتبی بودن از بزرگترین ویژگی یک فرد بسیجی است، به این معنا که به خداوند متعال اعتقاد و باور درونی داشته و تابع دستورات الهی باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی کارگروه مجمع بسیج مهندسین آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه یک فرد بسیجی باید در زمان غیبت امام زمان(عج) امام شناس بوده و تابع محض ولایت فقیه باشد، افزود: اخلاص، غیرت دینی، حسن خلق، شهادت طلبی و مردمی بودن از سایر ویژگی های یک فرد بسیجی است.

وی با برشمردن ویژگی های تفکر بسیجی تصریح کرد: بی شک مبنا و ملاک بسیجی بودن همان تفکر بسیجی بوده و تفکر بسیجی به معنای عمل به اسلام ناب محمدی(ص)، عدالت خواهی، ظلم ستیزی، ایثارگری، زهد و قناعت است.

حجت الاسلام ولی زاده با تاکید بر ضرورت و لزوم گسترش تفکر بسیجی در زمان کنونی بیان داشت: بی تردید ارزش های اسلامی و پیشبرد و حفظ آن و نیز توسعه کشور نیازمند اشاعه تفکر بسیجی است.

 وی با مهم خواندن نقش تفکر بسیجی در تحولات فرهنگی و سیاسی اذعان داشت: هم اکنون جنگ سخت دشمن، به جنگ در صحنه فرهنگی و نرم تغییر یافته بنابراین یک فرد بسیجی ضمن آشنایی با موقعیت خطیر فرهنگی و با توجه به اینکه هم اکنون فرهنگ غربی در آستانه سقوط و انحطاط است می تواند تفکر بسیجی را در جهان معرفی کرده و فرهنگ غنی اسلامی را به آنها بشناساند.

حجت الاسلام ولی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه باید انقلابی باشند، لذا بایستی به مباحث دشمن شناسی نیز آشنایی کاملی داشته چراکه از ترفندهای شوم دشمنان اسلام این است که در بین مردم شبهه های دینی ایجاد کنند بنابراین در این شرایط، حوزه های علمیه باید به صورت عالمانه به این شبهات پاسخ گویند.

رئیس عقیدتی سیاسی کارگروه مجمع بسیج مهندسین آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در زمان کنونی، روحانی یا عالم دارای تفکر بسیجی باید وظیفه شناس و زمان شناس باشد چون این خود نقش فراوانی در برابر جلوگیری از جریان نفوذ داشته و رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را خطر بزرگی قلمداد می کنند.

حجت الاسلام ولی زاده تصریح کرد: بی تردید بزرگترین خطر کنونی کشور نفوذ فرهنگی بوده و سربازان آن، علما و روحانیان بسیجی هستند بنابراین نباید نسبت به این مسئله مهم بی توجه بوده بلکه باید با این خطر بزرگ مقابله کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نسیم سحری صبر کن IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    اگر صد میلیارد تومان به من بدهند و بگویند این کار را انجام بده ، هرگز آن کار را انجام نمیدهم حتی اگر گذاشتن یک نقطه بر روی کاغ باشد .چون در آن دنیا به انسان گیر میدهند که چرا این کار را کردی و در همین دنیا نیز عاقبت آدم را پول الکی ایجاد شده خراب میکند . اگر بگویم سایت خوبی هست خدا قوت میترسم نتیجه برعکسی به بار آید برایم . البته من برنامه نویس هستم . بر حسب تجربه کم . اگر میشد مدیران مدارس روحانیون میشدند در چند روز کم پیشرفت ها خیلی بیشتر میشد .مدارسی داریم که روحانی ندارند و این ناراحت کننده است . هم این قضیه و هم این که مسئول جدید نیز هیچ کاری انجام نمیدهد برای معیشت فرهنگیان . حالا نمیشود از حوزه علمیه عزیز به مسئول آموزش و پرورش نامه بزنید که پس کی میخواهد برای معیشت فرهنگیان کاری کند ؟ نفتی ها و بانکی ها همه ماشین اتوماتیک سوار میشوند و خانه سه طبقه دارند . این معلمان در کلاس سوخته از جان گذشته ارزش ندارند ؟ ممنون . تشکر . خدا قوت . خدا حافظ . قانون مواد فروشان براحتی تغییر میکند اما قانون افزایش حقوق معلمان ارائه نمیشود .