جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: اساساً در تفکر و اندیشه و فرهنگ بسیجی، انفعال، سکون، توقف و بی تفاوتی معنا و جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج همان لشکر مخلص خداست که با توکل بر پروردگار ، توسل بر ائمه اطهار(ع) و تکیه بر توانایی های خود توانسته بسیاری از کارهای به ظاهر ناشدنی را امکان پذیر سازد.

وی با بیان این که بسیج هم در عرصه جنگ سخت و هم در عرصه جنگ نرم درخشیده است، گفت: البته همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند دشمنان برای رخنه و نفوذ در نیروهای بسیجی و انقلابی ، طرح های پیچیده و درازمدتی را در دستور کار خود قرار داده و لذا همواره باید با هوشیاری و بصیرت نگذاشت که آن ها به اهداف شوم خود دست یابند.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور به خصوص مساله بیکاری نسل جوان خاطرنشان کرد:حقیقتاً اگر ما بتوانیم فرهنگ و اندیشه بسیجی را در جای جای ایران اسلامی به خوبی نهادینه کنیم، قطعاً بسیاری از مشکلات ما به خصوص در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال حل خواهد شد.

وی یادآور شد: آنچه بسیج را همواره موفق ساخته این بوده که با اخلاص در مسیر رضای الهی گام برداشته و از کمبودها و مشکلات و تهدیدها نهراسیده و در هر حال و در هر شرایطی به رسالت خود در سایه ولایتمداری عمل کرده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha