پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه امام علی (ع) نخستین بسیجی عالم است، گفت: حضرت علی (ع) باید الگوی بارز بسیجیان قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام علی خادمی، در آیین گرامیداشت هفته بسیج در جمع روحانیان و کارکنان این اداره اظهارداشت: حضرت علی (ع) با بصیرت بالا و آگاهی خود نمی‌ گذاشت پیامبر (ص) در جنگها و جریانات فتنه و نفاق تنها باشد و همیشه یار و یاور حضرت محمد (ص) بوده و از ارکان اسلامی در برابر دشمنان دین صیانت و محافظت می کردند.

وی با بیان اینکه منشأ شکل‌گیری بسیج، علم و دانشی است که از علم الهی سرچشمه گرفته است، افزود: ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی و احیای ارزش‌های دینی و ملی از برکات تشکیل و حضور نیروهای بسیجی در جامعه ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: امام خمینی (ره) با الگو قرار دادن سیره و منش امام حسین (ع) و با کمک عده قلیلی از مردم محروم زمان خود که به تفکر بسیج دست پیدا کرده بودند، توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

وی با بیان اینکه ایجاد جاذبه برای جذب هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان به سمت فرهنگ دینی از جمله دستاوردهای بسیج در جامعه اسلامی است، گفت: هم‌اکنون شاهد شکوفایی و رشد انقلاب اسلامی هستیم که به دست توانای رهبر معظم انقلاب اسلامی اداره و به جهان صادر شده که نشانه آن هم بیداری اسلامی ایجاد شده در کشورهای منطقه است.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن دستاوردها و اقدامات ارزنده‌ بسیج در جامعه است، اظهار داشت: تفکر بسیجی، التزام بسیجیان به سنت‌های اسلامی و اجتماعی و طراحی برنامه‌های مناسب برای توسعه این فرهنگ از طریق رده‌های مقاومت بسیج یکی از اصولی‌ترین اقدامات در این زمینه به شمار می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha