جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سازمان بسیج طلاب

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی گفت: ۳۲ پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیان در سطح این استان دایر و فعال است.

حجت الاسلام یوسف محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خراسان شمالی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: از مجموع 32 پایگاه مقاومت بسیج طلاب 21 پایگاه مربوط به طلاب و روحانیان شیعه و 11 پایگاه نیز مربوط به مقاومت بسیج طلاب و روحانیان اهل سنت است.

وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار طلبه و روحانی در سازمان بسیج طلاب و روحانیان خراسان شمالی عضویت دارند، افزود: بیش از هزار و 600 نفر شیعه و 400 نفر نیز طلاب و روحانیان اهل سنت هستند.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار داشت: پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیان در حال حاضر در 8 حوزه علمیه شیعی برادران و 5 مدرسه علمیه خواهران در شهرستان‌های  خراسان شمالی دایر و درمجموع هزار و 200 طلبه شیعه نیز در این پایگاه‌ها عضو هستند.

وی ادامه داد: افزون بر این 8 پایگاه هم در اداره کل و ادارات شهرستانی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی فعالیت داشته که 400 روحانی در این پایگاه‌ها عضویت دارند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی با بیان اینکه بسیج جزئی از وجود مردم و مولود این انقلاب است، گفت: بسیج آنچنان در ذهن مردم ریشه گسترانده است که مردم آنرا جزئی از وجود خود می دانند.

وی تصریح کرد: بسیج طلاب نسبت به دیگر اقشار بسیج وظیفه سنگین تری بر عهده دارد و به دلیل جایگاه ویژه یک طلبه میان مردم این وظیفه بیش از بیش سنگین تر می شود.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: مادامی که نام بسیج و بسیجی در این سرزمین زنده باشد حرکت حسینی و مکتب سیدالشهدا(ع) هم در میان این مردم جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha