شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 400491
۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی- رئیس بسیج طلاب قزوین

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قزوین گفت: بسیج نماد قدرت و اقتدار ملی ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین،  حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان برگزارشد گفت: امروز بسیج، به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی و تفکر بسیج به عنوان یک سرمایه ملی مطرح است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قزوین با بیان اینکه بسیج نماد ایثار و اخلاص و فداکاری و عشق به اسلام است، تصریح کرد: هر کسی که افتخار بسیجی بودن دارد باید بداند که از جمله توفیقات و نعمات الهی را به دست آورده است.

وی افزود:  بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند‌همتانی که به دور از وسوسه‌های دنیا و بی‌رغبت به جاذبه‌های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل‌الله قرار  گرفتند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان داشت: فرهنگ سازی در عرصه خدمت رسانی از افتخارات بسیج است و این نیروی مخلص در دوران انقلاب توانسته گام های چشمگیری در راه اعتلا و پویایی کشور بردارد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  بسیج امروز باید شناخت و معرفت خود را به زیر بناها و ریشه های انقلاب اسلامی بیش از پیش افزایش دهد و بداند که یکی از علل متمایز کردن انقلاب اسلامی ما با سایر انقلابها، همان ریشه در قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha