پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بسیج

حوزه/ محقق حوزوی گفت: تفکر ناب ایمان بسیجی است که در مقابل سلاح های پیشرفته دنیا و توطئه های پیچیده و ابرقدرت ها ایستادگی کرده و آن ها مغلوب این فکر شده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا در مراسم گرامیداشت بسیج گفت: بسیج و نقش بسیج در جامعه یک حرکت اجتماعی منسجم  با دارای تفکر و اندیشه عمیق جهت دفاع از ارزش‌ها و دین ناب محمدی است که مختص به زمان ما نیست بلکه در صدر اسلام هم در مساجد با محوریت پیامبر اسلام این اندیشه کارساز بود و کارکرد او به زیبایی خطرات کفار و منافقین را دفع می کرد.

 معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: بنابراین تفکر بسیجی به لطف خداوند امروز جهانی شده و به‌ویژه در خاورمیانه این تفکر ناب ایمان بسیجی است که در مقابل سلاح های پیشرفته دنیا و توطئه های پیچیده و ابرقدرت ها ایستادگی کرده و آن ها مغلوب این فکر شده اند.

وی ادامه داد: این اندیشه مرز جغرافیایی نمی شناسند، بلکه رسالت او دفاع از مرزهای فکری و عقیدتی مسلمانان در سراسر عالم است که مرکز فرماندهی و سیاست‌گذاری و رصد و نظارت در کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود. این مدال افتخار هدیه گرانقدر و ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حکیمانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام محمودی نیا تصریح کرد: رشد و گسترش و نهادینه کردن آن در دنیا بسیار اثرگذار بوده که خداوند سبحان را بابت این نعمت الهی و وجود لشکر مخلص خدا جهت دفاع از کیان اسلام و قرآن سپاسگزاریم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha