پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت الاسلام ایوب رنجبری

حوزه/حجت الاسلام رنجبری با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره حوزه انقلابی، گفت: برای داشتن یک حوزه متعالی و انقلابی، باید تفکر بسیجی در آن حاکم باشد.

حجت الاسلام ایوب رنجبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در ارومیه، با تاکید بر اینکه بسیج به عنوان مجموع‌ الفضائل است، اظهار داشت: بی‌شک بسیج از نظر خصوصیات فردی، خانوادگی، اجتماعی، مدیریتی و اجتماعی دارای مجموعه ای از فضائل است.

امام جمعه ماکو افزود: یک فرد بسیجی مکارم اخلاقی را رعایت کرده و در تمامی مسائل سیاسی و عرصه های اجتماعی فعال است.

 وی با اشاره به ویژگی های تفکر بسیجی تصریح کرد: در این زمینه بصیرت، ولایت‌مداری، موقعیت شناسی، دشمن شناسی، زمان شناسی، پشتکار، خلوص نیت، مجاهدت بی منت و بی توقعی از شاخصه های مهمی هستند که فردی با تفکر بسیجی باید آنها را داشته باشد.

 حجت الاسلام رنجبری با تاکید بر لزوم گسترش تفکر بسیجی در زمان کنونی افزود: بی شک اگر خواهان ظهور امام زمان(عج) هستیم باید تفکر ناب بسیجی احیاء و ترویج شده و در این باره، منتظران واقعی برای انقلاب جهانی منجی عالم بشریت زمینه سازی می کنند چون ظهور منجی، حلال تمامی مشکلات کنونی است.

امام جمعه ماکو نقش تفکر بسیجی را در تحولات فرهنگی و سیاسی بسیار مهم خواند و بیان داشت: باید برای حل مسائل مختلف از تفکر خالص بسیجیان استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه ورود تفکر بسیجی در حوزه های علمیه ضروری بوده و اجتناب ناپذیر است، اذعان داشت: برای داشتن یک حوزه علمیه متعالی و انقلابی، باید تفکر بسیجی در آن حاکم باشد.

امام جمعه ماکو به نقش روحانی بسیجی در تحکیم حوزه های انقلابی اشاره کرد و افزود: روحانی و طلبه باید دارای تفکر بسیجی بوده و از سربازان امام زمان(عج) باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha