چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد زمان رستمی

حوزه/ عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم گفت: حقیقتاً دستاوردها و خدمات بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی ، یک امر بسیار برجسته و انکارناپذیر است.

دکتر محمد زمان رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام به همه بسیجیان دلاور و مخلص اظهار داشت: زمانی بسیج به عنوان یک نیروی نظامی مردمی در عرصه دفاع از مرزهای کشور در صحنه حاضر بود و رشادت ها خلق کرد و امروز در عرصه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی منشا آثار و برکات فراوانی است.

وی با اشاره به اهمیت مساله فناوری در دنیای امروز گفت: یکی از الزامات اقتدار اقتصادی و علمی توجه جدی به مقوله فناوری و تکیه بر نوآوری در این مساله است که در این باره ما باید فراتر از حرف و شعار در عمل گام های جدی را برداریم.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم همچنین با اشاره به نقش بسیار مهم و کلیدی بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: یکی از ماموریت های مهم امروز بسیج باید تلاش در مسیر ارتقای سطح فناوری کشور باشد که این امر اگر درون زا شود قطعاً منجر به نوآوری و پیشرفت علمی می گردد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این که ما باید فرزندان خود را بر اساس آموزه های اسلامی تربیت کنیم از دوران نوجوانی کار و تلاش داشته باشند و به آموختن فنون مختلف اهتمام بورزند نه این که فقط به یادگیری مباحث تئوری صرف مشغول شوند.

رستمی افزود: طبعاً وقتی یک مساله ای نهادینه شده و انسان با تمام وجود درگیر آن شود، آن روح و اراده فرد را به سمت خلاقیت و نوآوری سوق می دهد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha