جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون مازندران با اشاره به این که امروز طلاب بسیجی در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب قرار دارند، از فعالیت بیش از ۶۰ پایگاه بسیج طلاب در این استان خبر داد.

حجت الاسلام فرخی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ساری با گرامیداشت هفته بسیج، از بسیج بعنوان نعمت بزرگ الهی برای ایران اسلامی یاد کرد و گفت: بسیج طلاب میراث گران بهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که حضور طلاب بسیجی در هشت سال دفاع مقدس مثال زدنی بود خاطر نشان کرد: بسیج طلاب از جایگاه خاصی در میان دیگر اقشار مختلف بسیج برخوردار است.

حجت الاسلام فرخی با اشاره به این که امروز طلاب بسیجی در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب قرار دارند، خاطرنشان کرد: طلاب به عنوان پیشگامان عرصه تبلیغ دین رسالت سنگینی در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه در کنار گسترش مبانی دینی هستند.

وی با بیان این که امروز در شرایطی که انقلاب و اعتقادات دینی مردم در خطر توطئه های دشمنان قرار گرفته رسالت طلاب بسیجی بیش از پیش سنگین است، گفت: طلاب بسیجی باید با روحیه جهادی و فکر انقلابی از جامعه دینی در برابر این هجمه های دشمنان حراست کنند.

حجت الاسلام فرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش دشمن در کمرنگ کردن شاخص های انقلابی گری در کشور بر ضرورت تلاش طلاب بسیجی در خنثی کردن این توطئه خطرناک دشمنان تأکید کرد و گفت: طلاب بسیجی باید با آگاهی بخشی به جامعه ضمن تبیین توطئه دشمن برای مردم زمینه خنثی سازی آن را نیز فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحیه انقلابی و بسیجی طلاب حوزه های علمیه الگویی برای دیگر اقشار جامعه است، تصریح کرد: خوشبختانه طلاب بسیجی هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که پشتوانه مردمی یکی از بزرگترین موهبت های نیروی مقتدر بسیج است، افزود: پیروزی نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) نیز مرهون بسیج مردمی در آن مقطع حساس بود.

حجت الاسلام فرخی با اشاره به این که اگر بسیج مردمی در 38 سال اخیر نبود امروز نظام اسلامی از عزت و اقتدار فعلی برخوردار نبود، خاطرنشان کرد: رمز بقا و ماندگاری انقلاب نیز حاکم بودن تفکر ارزشی بسیج در بخش های مختلف جامعه است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه کربلا با اشاره به این که هر کشوری که از تفکر بسیجی فاصله بگیرد به حتم نمی تواند به اهداف متعالی خود دست یابد، خاطرنشان کرد: امروز الگوی تفکر بسیجی همچون کشتی نجاتی به سراغ کشورهای بحران زده منطقه نظیر سوریه، عراق و یمن آمده است.

وی با اشاره به این که متأسفانه عده ای در کشور از حاکم شدن تفکر بسیجی در کشور هراسان و ناراحت هستند، تصریح کرد: حاکم شدن افکار بسیجی در کشور منافع حزبی و گروهی عده ای خاص را به خطر می اندازد و به همین دلیل این عده قلیل تلاش می کنند تا فکر بسیجی در بخش های کشور کمرنگ باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هشت سال دفاع مقدس با وجود تفکر بسیجی و تکیه بر توان داخلی به نتیجه رسید، گفت: اگر امروز هم می خواهیم در برابر توطئه دشمن پیروز باشیم باید تلاش کنیم اجازه ندهیم این تفکر ارزشی و انقلابی در کشور کمرنگ شود.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه کربلا مازندران، جاذبه را بزرگترین ویژگی پسندیده بسیج طلاب دانست و تصریح کرد: اعضای این بسیج باید پاسخگوی اعضای سایر اقشار بسیج باشند.

حجت الاسلام فرخی در ادامه با اشاره به فعالیت پایگاه های بسیج طلاب مازندران بیان داشت: بیش از 60 پایگاه بسیج طلاب در مازندران فعال است که  با ارتقاء جایگاه سازمانی و تجهیز امکانات و نیروها می تواینم فعالیت بیشتری داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha