پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تربیت مربی

حوزه/ رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری اولین دوره تربیت مبلغ راوی دفاع مقدس جهت شرکت در کاروان های راهیان نور خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زنده دل در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، در خصوص برگزاری اولین دوره تربیت مبلغان راوی، گفت: این دوره ویژه مبلغان است و دوره  تخصصی روایت گری دفاع مقدس است.

وی افزود:با توجه به نیاز به تربیت روحانیون مسلط به روایت گری دفاع مقدس این دوره به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با همکاری فرهنگسرای پایداری برگزار می شود.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  افزود: اساتید دوره همگی خود در صحنه دفاع مقدس حضور داشته و خود ار راویان برجسته دفاع مقدس هستند.

وی در خصوص شرایط برگزاری این دوره گفت : این دوره برای خواهر و برادران برگزار می شود، اولویت در ثبت نام برای شرکت کنندگان  دارای رتبه تبلیغی بالا ، طلبگی و برای برادران حداقل تحصیل پایه 4 و ملبس بودن است.

وی افزود: این دوره تا پایان سال ادامه خواهد داشت، این دوره بصورت حضوری، سپس مطالعاتی ودر نهایت بصورت عملی و کارورزی برگزار می شود و به کسانی موفق به اتمام دوره شوند مدرک اهدا می شود.

حجت الاسلام زنده دل خاطر نشان کرد: مبلغان راوی که در این دوره ها موفق به اخذ گواهینامه می شوند به اردوهای راهیان نور معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت این دوره می توان به سایت مرسلاتmorsalat.ir  مراجعه کنند، مهلت ثبت نام تا 29 آذر ماه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha