جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن

حوزه/رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی آذربایجان غربی از شرکت بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در مسابقات قرآنی خبر داد.

حجت الاسلام علی جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اینکه ثبت نام مسابقات قرآنی کارکنان و خانواده های مرزبانی آذربایجان غربی از اول آذر ماه آغاز شده است، اظهار داشت: علاقه مندان می توانند تا بیستم آذر ماه برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی آذربایجان غربی افزود: در این مسابقات کارکنان و خانواده ها و حتی بازنشستگان هفت شهرستان مرزی استان آذربایجان غربی شامل ماکو، پلدشت، خوی، سلماس، ارومیه، سردشت و پیرانشهر شرکت می کنند.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: در این دوره از مسابقات که توسط داوران کشوری قضاوت می شود، نفرات شرکت کننده در رشته های حفظ، ترتیل، تجوید و قرائت به رقابت می پردازند.

 وی با اشاره به اینکه در سال گذشته دو هزار و 200 نفر در مسابقات قرآنی شرکت کردند افزود: پیش بینی می شود که تعداد شرکت کننده در سال 95 به سه هزار و 500 نفر افزایش یابد.

این کارشناس دینی تصریح کرد: خوشبختانه کارکنان و خانواده های مرزبانی استان آذربایجان غربی نسبت به شرکت در مسابقات قرآنی علاقه فراوانی نشان داده لذا پیش بینی می شود که امسال تعداد شرکت کنندگان تا 20 درصد افزایش یابد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha