سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار طلاب جدیدالورود حوزه با اُستاد علی اکبر رشاد

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه محمدیه تهران، با استاد علی اکبر رشاد، رئیس حوزه علمیه تهران و تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، جمعی از طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه محمدیه تهران به عنوان زیر مجموعه حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، شب گذشته، همزمان با شام میلاد امام هشتم شیعیان امام رضا(ع)، با حضور در منزل استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران و تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع)، با وی دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حیدر همتی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه تهران، با ارائه گزارشی در خصوص آخرین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این مدرسه علمیه، از استاد رشاد درخواست کرد تا زمینه ای فراهم شود تا طلاب این مدرسه علمیه همواره از راهنمایی های تولیت حوزه علمیه امام رضا(ع) استفاده کنند.

در ادامه این دیدار استاد علی اکبر رشاد، ضمن ابراز خرسندی از دیدار طلاب جدیدالورود حوزه و تأکید بر توجه ویژه طلاب به علم آموزی، تأکید کرد که طلاب باید همواره به دو رُکن اساسی توحید و ولایت در کنار یکدیگر توجه کنند.

در پایان این دیدار صمیمانه، استاد علی اکبر رشاد، کتاب «کوله پشتی طلبگی» را به طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه محمدیه تهران به عنوان یکی از مدارس علمیه زیر مجموعه حوزه علمیه امام رضا(ع) اهداء کرد.

کتاب «کوله پشتی طلبگی» کتابی با موضوع راه و رسم طلبگی و تألیف آقای قنبرعلی تیموری است که توسط کانون اندیشه جوان به چاپ رسیده و نویسنده با زبانی بسیار صمیمی، باب هم سخنی با مخاطب را باز کرده و به گفتگو با طلاب جوان می پردازد و با آنها از بایسته های مسیر پرفراز و نشیب طلبگی می گوید.

آقای تیموری، نویسنده خوش ذوق این کتاب، نزدیک به ۸۰ نکته را در قالب یاد­­داشت هایی کوتاه عرضه کرده و فراوان از سیره ی علما و اشعار حکما، شواهدی بر سخن خود آورده که کتاب را بسیار خواندنی تر کرده است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha