یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید عبدالله قدمی - حوزه کرمانشاه

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) هرسین گفت: خوشبختانه امروز نتیجه ایثار و شهادت شهداء، امنیت و آرامش در نظام و همچنین معرفی انقلاب و اسلام به تمام آزادی خواهان جهان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، طلاب و روحانیون مدرسه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین با حضور بر مزار شهدای این شهرستان با آرمان های امام و شهداء تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی عنوان داشت: مزار شهداء گنجینه های ارزشمندی است که باید با همت والای روحانیون مکتب شهداء به نسل جوان شناسانده شود.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) هرسین تصریح کرد: چنانچه فرهنگ ایثارگری، ولایتمداری، اخلاص و مجاهدت شهداء در جامعه نهادینه گردد قطعأ جامعه از گزند هرگونه هجمه و استحاله فرهنگی بیمه می شود.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: شهداء انقلابی فکر کرده و عمل کردند و این مهم موجب زنده نگاه داشتن ارزش های دینی در جامعه گردید.

حجت الاسلام قدمی یادآور شد: خوشبختانه امروز نتیجه ایثار و شهادت شهداء، امنیت و آرامش در نظام و همچنین معرفی انقلاب و اسلام به تمام آزادی خواهان جهان است.

وی در پایان زنده نگاه داشتن یاد شهدا را بر همگان به خصوص بر طلاب و روحانیون واجب دانست و ابراز داشت: اگر شهدا نبودند قطعأ حوزه علمیه و بسترهای تحصیل طلاب در این مکان مقدس نیز وجود نداشت؛ لذا طلاب دغدغه رهبر انقلاب نسبت به معرفی شهدا به نسل آینده را عملی سازند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha