جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصویب قانون علیه کودکان در مجلس صهیونیستی

حوزه / "کنست" در ادامه تلاش های بی فایده و شکست خورده خود برای متوقف کردن انتفاضه قدس و عملیات های مقاومتی فلسطینیان پیش نویس قانونی را به تصویب رساند که به موجب آن مراجع صهیونیستی می توانند کودکان زیر ۱۴ سال فلسطینی را بازداشت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»به نقل از العالم، کنست( مجلس رژیم صهیونیستی) در ادامه تلاش های بی فایده و شکست خورده خود برای متوقف کردن انتفاضه قدس و عملیات های مقاومتی فلسطینیان پیش نویس قانونی را به تصویب رساند که به موجب آن مراجع صهیونیستی می توانند کودکان زیر 14 سال فلسطینی را بازداشت کنند.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این قانون که توسط یک عضو کنست، به نام "عنات بارکو" ارائه شده بود، در شورهای مقدماتی دوم و سوم به تصویب رسید.

به گفته شبکه تلویزیونی مذکور، پیش نویس این قانون با رای مثبت 32 عضو حزب حاکم لیکود و 16 رای مخالف و یک رای ممتنع به تصویب رسید.

رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس در ماه اکتبر سال گذشته با اتخاذ تصمیم ها و اقدام های  مختلف تلاش کرده جلوی انتفاضه و موج عملیات های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین را بگیرد؛ اما این تلاش ها به شکست انجامیده است و انتفاضه همچنان خواب راحت را از چشمان مقام های صهیونیست گرفته است.

یادآور می شود بر اساس آمار های رسمی که اخیرا منتشر شده، رژیم صهیونیستی از سال 2000 تاکنون، 27 هزار کودک فلسطینی را به شهادت رسانده و یا زخمی کرده است.

از ابتدای انتفاضۀ در 28 سپتامبر سال 2000 تا پایان ماه مارس 2016، 2070 کودک فلسطینی شهید و بیش از 13 هزار کودک نیز زخمی شدند.

تفنگداران رژیم اشغالگر صهیونیستی، از سال 2000، بیش از 12 هزار کودک را بازداشت کرد که از این تعداد 480 تن، همچنان در زندان به سر می برند.

95 درصد از این کودکان، در مراحل بازداشت و بازجویی شکنجه شدند و به آنان تعرض شد و از داشتن وکیل در هنگام بازجویی محروم ماندند و به اکراه ناچار شدند به اموری که به آن ها گفته می شد، اعتراف کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha