جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمین ضمن محکوم کردن انفجارهای اخیر کابل و عراق و آلمان تاکید کرد: تنها راه حل این مشکل ریشه کن کردن سر منشأ تروریسم و پایان دادن به جنگ های سوریه، عراق، یمن و لیبی است. این تجمع همچنین دیدار هیئت سعودی از اسرائیل را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،‌ تجمع علمای مسلمین لبنان تاکید کرد: هیچ کس بر روی کره زمین نمی تواند قضیه فلسطین را از اذهان ملت های مسلمان پاک کند. فلسطین برای همیشه باقی خواهد ماند و دیر یا زود به دامن امت اسلامی برخواهد گشت و حمایت هایی که توسط برخی از دولت های عربی از رژیم صهیونیستی می شود هرچقدر هم ادامه دار باشد، سودی نخواهد داشت.

در بیانیه این تجمع آمده که پروژه تکفیری همگام با رژیم صهیونیستی به اقدامات جنایتکارانه خود در سرتاسر دنیا علیه مردم بی گناه ادامه می دهد که این مسئله موجب مخدوش شدن چهره منزه اسلام می شود.

هم چنین این تجمع انفجارهایی را که اخیراً در کابل و منطقه الکاظمیه عراق و کشور آلمان رخ داد محکوم کرد و اشاره کرد: تنها راه حل این مشکل ریشه کردن سرمنشأ آن و پایان دادن به جنگ های سوریه و عراق و یمن و لیبی است که می تواند از طریق توافق بین المللی و منطقه ای علیه تروریسم در این کشورها  صورت گیرد و حقیقتاً یک جنگ واقعی باشد نه یک بازیچه سیاسی.

از طرف دیگر تجمع علمای مسلمین دیدار هیئت عربستانی از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و افزود: این دیدار که همزمان با سالگرد جنگ 33روزه صورت گرفته در واقع اقدامی علیه مقاومت است و برای حمایت بیشتر از رژیم صهیونیستی که از ترس و نگرانی ناشی از جنگ 33 روزه رنج می برد صورت گرفته است.

در پایان بیانیه این طور اشاره شده که عربستان سعودی در اظهار نظرها، رژیم صهیونیستی را دشمن خود می دانسته که این دیدار به معنی زیرپا گذاشتن مواضع قبلی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha