جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمین لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمین لبنان اعلام کرد: تشکیلات خودگردان باید هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی را متوقف سازد حتی اگر این اقدام منجر به سقوط تشکیلات خودگردان شود؛ چرا که هیچ سود و منفعتی در این حکومت که تبدیل به وسیله ای برای سرپوش گذاشتن بر تجاوز اسرائیل شده، نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شورای مرکزی تجمع علمای مسلمین در بیانیه ای اعلام کرد: مسئله فلسطین به عنوان موضوع اصلی و اساسی امت اسلامی باقی خواهد ماند و هیچ تغییری در آن رخ نخواهد داد و تمام تلاش ها، جهادها و مبارزه هایی که از سوی خط مقاومت صورت می گیرد تنها در راستای آزادی فلسطین است.

این نهاد سیاسی -مذهبی، سکوت عربی و بین المللی را در قبال تجاوزات اسرائیل، به ویژه کشتار شهروندان فلسطینی از جمله یک دختر 14 ساله محکوم و تاکید کرد: پاسخ مقاومت به این اقدامات بسیار شدید خواهد بود و تشکیلات خودگردان باید هرگونه ارتباطی را با رژیم صهیونیستی متوقف سازد و از انتخاب مردم در مقاومت حمایت کند، حتی اگر این اقدامات منجر به سقوط تشکیلات خودگردان شود؛ چرا که هیچ سود و منفعتی در این حکومت که به وسیله ای برای سرپوش گذاشتن بر تجاوز اسرائیل شده، نیست.

تجمع علمای مسلمین با اشاره به این که مقامات آمریکا هیچ وقت یک داور و قاضی عادل در جهت منافع مسائل منطقه نبوده و نخواهد بود، افزود: حوادثی که در دیرالزور رخ می دهد، اشتباهاً صورت نگرفته بلکه هدفی پشت آن است و اینکه هر راه حلی سیاسی، سودمند نخواهد بود در صورتی که آمریکا یکی از طرفین باشد. تنها باید بعد از پایان دادن به کار گروهک های تکفیری با هر اسم و رسمی که دارند، مخالفان داخلی و دولت بر سر میز مذاکره بنشینند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha