چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ آمریکا تلاش می کند خود را به عنوان میانجی سیاسی در گفتگوهای سوریه و یمن معرفی کند در حالی که سیاست های واقعی آمریکا مبنی بر دروغ و فریب و تحریک کشورها برای ادامه دادن به حملات نظامی می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای ناظر به اتفاقات لبنان و منطقه گفت: درگیری های نظامی در نقاط مختلف جهان رو به افزایش است و آمریکا در این میان تلاش می کند خود را به عنوان میانجی سیاسی در گفتگوهای سوریه و یمن معرفی کند در حالی که سیاست های واقعی آمریکا مبنی بر دروغ و فریب و تحریک کشورها و مزدوران تکفیری خود برای ادامه دادن به حملات نظامی می باشد تا شاید از این میان به منافع بیشتری دست بیابد.

تجمع علمای مسلمان خاطر نشان کرد: عملیات نظامی در منطقه همچنان ادامه دارد و باعث شده منطقه به ویژه کشورهای خلیج فارس بیش از پیش محتاج آمریکا باشند و اموال بیشتری برای خرید تسلیحات و سخت افزار نظامی خرج کنند.

* اقدامات ترکی فیصل به معنای تسلیم شدن واقعی در برابر دشمن صهیونیستی می باشد

در این بیانیه آمده است: در بحبوحه درگیری های منطقه شاهد این هستیم که رژیم صهیونیستی همچنان به کشتار مردم فلسین می پردازد و به بمباران بی‌رحمانه غزه ادامه می دهد و حاکمان عربی نیز هیچ حرکتی نمی کنند و به جای آن می بینیم ترکی فیصل با یعقوب عمیدور افسر امنیتی رژیم صهیونیستی بر صفحه تلویزیون ها ظاهر می شود که این اقدام به معنای تسلیم شدن واقعی در برابر دشمن صهیونیستی می باشد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده: با وجود موافقت سوریه برای آتش بس بنا به درخواست روسیه و آمریکا، باز هم تکفیری ها به حملات خود در مناطق مختلف سوریه به ویژه حلب ادامه می دهند و رسانه ها نیز به پخش مطالب دروغ و تصاویر ساختگی در این زمینه می پردازند تا حقایق را وارونه جلوه دهند.

تجمع علمای مسلمان درباره اوضاع یمن نیز گفت: با وجود موافقت انصارالله و ارتش یمن و حزب المؤتمر الشعبی برای مشارکت در گفتگوهای کویت، نیروهای عربستان با همکاری تکفیری ها همچنان به عملیات نظامی علیه یمن ادامه می دهد و اعتنایی به گفتگو ها ندارند و کسی هم نیست به مردم بگوید آمریکا نمی تواند این جنگ را متوقف سازد، بلکه آمریکا فقط از استمرار درگیری ها به سود رژیم صهیونیستی بهره می برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha