پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمین لبنان طی بیانیه ای، ترور "مازن فقهاء" اسیر آزاده فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: پاسخ عملی به این جنایت از طریق افزایش مقاومت و وارد کردن ضربه مهلک بر دشمن صهیونیستی انجام می گیرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمین لبنان طی بیانیه ای، ترور "مازن فقهاء" اسیر آزاده فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: پاسخ عملی به این جنایت از طریق افزایش مقاومت و وارد کردن ضربه مهلک بر دشمن صهیونیستی انجام می گیرد.

هم چنین در بیانیه آمده است: تمام دغدغده دشمن از بین بردن کامل مقاومت و جلوگیری از برپایی حکومت فلسطینی حتی در یک وجب از خاک فلسطین است. بهترین راه نابودی و اخراج کامل رژیم صهیونیستی از فلسلطین است.

اینکه "غیورا ایلند" رئیس سابق شورای امنیت اسرائیل به ترور شهید حاج عماد مغنیه رهبر قهرمان مقاومت اعتراف کرده است، مسئله ی تازه ای نیست و ما از اولین لحظه تاکید کردیم رژیم صهیونیستی پشت این ترور جنایتکارانه است؛ این مسئله مؤکد این است که سازمان اطلاعات اسرائیل تلاش می کند تا رهبران مقاومت را در سرتاسر دنیا هدف قرار دهد. پس مقاومت باید با هدف قرار دادن سرکرده های رژیم صهیونیستی در هر نقطه از جهان، از خود دفاع کند.

مذاکرات ژنو

تجمع علمای مسلمین در خصوص مذاکرات ژنو گفت: مذاکرات کنونی ژنو اگرچه مانعی برای آن وجود ندارد اما توافق بین احزاب و گروه های مختلف برای نابودی تروریسم باید با هماهنگی دولت سوریه انجام گیرد و کشوری که بدون هماهنگی با دولت سوریه در این کشور دخالت کند، باید اشغالگر محسوب شود و بر این اساس با آن رفتار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha