شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار گروه حوزه علمیه قم با تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ شیخ احمد الزین گفت: امروز ولایت فقیه رهبر دینی و شرعی تمام مسلمانان است که از دین خداوند در ایران و جهان اسلام حمایت می کند و التزام ما به ولایت فقیه در واقع التزام به اسلام و چیزی فراتر از فرقه های مذهبی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان NNA گروهی از روحانیون و علما به نمایندگی از حوزه علمیه قم و جامعة المصطفی به ریاست حجت الاسلام سید کاظم باقری، عضو هیأت علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ضمن سفر به لبنان با تجمع علمای مسلمان دیدار کردند.

شیخ حسان عبدالله در این دیدار گفت: ما در زمینه تحقق وحدت اسلامی فعالیت می کنیم و متعهد به تبلیغ پیام اسلام محمدی اصیل و تلاش برای تحقق وحدت اسلامی و وحدت میان شیعه و سنی هستیم و در عین حال برای تحقق وحدت سیاسی میان گروه های مختلف لبنان نیز تلاش میی کنیم و در این راستا دیدارهایی برای رایزنی با علمای مسلمان و مسیحی انجام می دهیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود بر ضرورت حمایت از مقاومت در تمام جهان تاکید کرد و گفت: منظور من از مقاومت، یک مفهوم عام و جبهه مقاومت جهانی است نه فقط حزب الله لبنان و بنابراین منظور من از مقاومت، جبهه مبارزه با استکبار جهانی است.

در بخش دیگر از این نشست، شیخ احمد الزین گفت: امروز ولایت فقیه رهبر دینی و شرعی تمام مسلمانان است که از دین خداوند در ایران و جهان اسلام حمایت می کند و التزام ما به ولایت فقیه در واقع التزام به اسلام و چیزی فراتر از فرقه های مذهبی است.

وی افزود: ما برای مقابله با جبهه صهیونیستی آمریکایی در جهان و در فلسطین نیازمند وحدت هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha