چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماهر عبدالرزاق

حوزه/ ماهر عبدالرزاق گفت: هرگونه تعرض به مقاومت و سلاح آن، خیانت به لبنان و خدمت به رژیم صهیونیستی و تکفیری ها و توطئه علیه لبنان و جهان عرب و اسلام به شمار می رود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق روحانی اهل سنت و رئیس جنبش الاصلاح و الوحده در نشستی به مناسبت بزرگداشت پیروزی حزب الله در جولای 2006 گفت: وظیفه شرعی و ملی ما حمایت از مقاومت است و هرگونه تعرض به مقاومت و سلاح آن، خیانت به لبنان و خدمت به رژیم صهیونیستی و تکفیری ها و توطئه علیه لبنان و جهان عرب و اسلام به شمار می رود.

وی افزود: به برکت وجود مقاومت، لبنان به کشور پیروزی و کرامت و عزت تبدیل شده و ما می بینیم که تمام اقدامات مقاومت در راستای خدمت به لبنان و تامین منافع کشور و جهان عرب و اسلام می باشد و از این رو ما به مقاومت و دستاوردهای آن افتخار می کنیم.

وی در ادامه سخنان خود از مردم خواست همچنان از ارتش و مقاومت حمایت کنند، زیرا آنها خط دفاعی لبنان در برابر دشمنان هستند و در راه تامین امنیت کشور فداکاری می کنند و تا کنون لبنان با استفاده از این دو بال خود توانسته در برابر صهیونیست ها و تکفیری ها پیروز شود و انتظار می رود که مردم بر حمایت های خود بیفزایند تا لبنان همیشه پیروز و امن باقی بماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha