دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ عبدالرزاق گفت: جانفشانی نیروهای ارتش و مقاومت، عامل اساسی ایستادگی لبنان در مقابل تروریست های تکفیری و صهیونیست ها است و این فداکاری ها باعث شده مردم لبنان امروز در امنیت و آرامش زندگی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش الاصلاح و الوحدة لبنان در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن عید ارتش در این کشور، این روز را به فرماندهان و افسران ارتش لبنان تبریک گفت و افزود:  فداکاری و جانفشانی نیروهای ارتش و مقاومت حزب الله عامل اساسی ایستادگی لبنان در مقابل تروریست های تکفیری و صهیونیست ها است و این فداکاری ها باعث شده مردم لبنان امروز در امنیت و آرامش زندگی کنند و همین امنیت سنگ بنای کشوری پیشرفته است که ما خواستار آن هستیم.

وی افزود: عید ارتش روزی است که ارتش در آن با مردم پیمان می بندد که سلاح خود را همواره در جهت وحدت مردم و تامین امنیت آنها به کار بگیرد.

شیخ عبدالرزاق در ادامه از تمام نیروهای سیاسی لبنان نیز خواست از ارتش حمایت کنند تا عملیات های امنیتی و نظامی خود را با قدرت کامل انجام دهد و از لبنان در برابر خطرهای موجود محافظت کند و تصریح کرد: انتظار ما از سیاسیون این است که مانع فعالیت ارتش نشوند و از آن حمایت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha