جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نظامیان رژیم صهیونیستی ۲۱ فلسطینی را در کرانه باختری ربودند

حوزه/ سربازان رژیم صهیونیستی در سحرگاه روز گذشته ۲۱ فلسطینی را در نقاط مختلف کرانه باختری اشغالی ربودند. سربازان همچنین یکی از نگهبانان مسجد الاقصی در بیت‌المقدس را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از imemc.org، جامعه زندانیان فلسطین اعلام کرد که سربازان رژیم صهیونیستی در سحرگاه روز گذشته 21 فلسطینی را در نقاط مختلف کرانه باختری اشغالی ربودند. سربازان همچنین یکی از نگهبانان مسجد الاقصی در بیت‌المقدس را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در الخلیل در بخش جنوبی کرانه باختری اشغالی سربازان به منازل فلسطینیان حمله کرده و پس از تفتیش خشونت آمیز خانه‌ها، 6 تن از ساکنان از جمله یک دختر نوجوان و یک زندانی سیاسی سابق را ربودند.

گفته می‌شود که افراد ربوده شده را زندانی سابق سیاسی ایمن تابش، علی محمد درویش، محمد عطا دقامین، احمد محمد ابو فرا، مروان محمود الحی و والا ایمن الظواهری محریق 18 ساله تشکیل می‌دادند.

در طولکرم در بخش شمالی کرانه باختری نیز سربازان به خانه‌های فلسطینیان یورش برده و پنج جوان فلسطینی را در آنجا ربودند.

در جنین در شمال کرانه باختری نیز سربازان عبدالحمید یاسین، معتصم یوسف دواده، و دو خواهر و برادر به نام‌های عدی و محمد ملاح را پس از تفتیش خانه‌هایشان ربودند.

در ناحیه مرکزی کرانه باختری رام‌الله نیز نظامیان ارتش اسرائیل به خانه‌های مردم حمله ور شده و سه فلسطینی را با نام‌های نجیب مفرجا، یوسف محمد خطیب و فتحی شریف حامد را بازداشت کردند.

در بیت لحم نیز نظامیان اسرائیلی  3 فلسطینی دیگر را با نام‌های بدر محمد ابوجالغیف، عبدالحلیم نجاجرا و یک زندانی سیاسی سابق با نام رائد آیش 31 ساله را ربودند.

بی‌حرمتی دوباره صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

در اخباری مشابه ده‌ها نظامی صهیونیستی و عده زیادی از شهرک‌نشینان یهودی به محوطه مسجد الاقصی در بیت المقدس هجوم برده که در این حادثه یکی از نگهبانان مسجد با نام مجد عبدین توسط صهیونیست‌ها مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مجروح شد. به گفته شاهدان عینی این حمله در نزدیکی دروازه زنجیر، یکی از دروازه های مسجد الاقصی اتفاق افتاده و نگهبان مذکور برای مداوا به درمانگاه مسجد منتقل شد. به گفته شاهدان سربازان در مسجد به کشیدن سیگار مشغول شده و با فریادهای توهین آمیز به نمازگزاران مسجد اهانت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha