چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صهیب حبلی

حوزه/ صهیب حبلی گفت: مقاومت حق طبیعی هر ملت و گروه است که حق دارند از سرزمین و آبرو و ناموس خود دفاع کنند و منشور حقوق بشر نیز بر این حق تاکید دارد و تصریح کرده که ملت ها حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ صهیب حبلی روحانی اهل سنت شهر صیدای لبنان گفت: کشورهایی که می خواهند تروریسم نابود شود، بهتر است برای رسیدن به این هدف، از گروه های مقاومت حمایت کنند؛ چرا که اکنون به عنوان مثال در بسیج مردمی عراق، رزمندگان شیعه و سنی با تروریست های داعش مبارزه می کنند و در سوریه نیز نیروهای مردمی با تروریست ها مبارزه می کنند.

وی افزود: کسانی که از وجود نیروهای مقاومت در میدان متضرر شده اند، تلاش می کند چهره مقاومت را تخریب کنند و آن را یک جریان طایفه ای نشان دهند تا از این طریق به صهیونیست ها خدمت نموده و جنایت های صهیونیست ها را توجیه کنند.

حبلی ادامه داد: مقاومت حق طبیعی هر ملت و گروه است که حق دارند از سرزمین و  آبرو و ناموس خود دفاع کنند و منشور حقوق بشر نیز بر این حق تاکید دارد و تصریح کرده که ملت ها حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی در مورد گردان های مقاومت نیز گفت: گردان های مقاومت، مجموعه ای از نیروهای اسلامی هستند که هویت شیعی ندارند، بلکه مسلمانان مناطق و طوایف مختلف در آن حضور دارند و در لبنان نیز از سرزمین و مردم لبنان حمایت می کنند، اما متاسفانه برخی از با نیت های پلید از نام گردان های مقاومت استفاده می کنند تا آن را به عنوان یک گروه مسلح و شرور معرفی نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha