یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ صهیب حبلی

حوزه / شیخ صهیب حبلی روحانی اهل سنت لبنان پس از زیارت بارگاه نورانی و ملکوتی امیرالمومنین گفت: کسی که خیری برای اهل بیت نداشته باشد، هیچ خیری در او نیست. محبت امام علی (علیه السلام) فراگیر است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ صهیب حبلی روحانی اهل سنت لبنان و خطیب مسجد حضرت ابراهیم(علیه السلام) شهر صیدا که به کشور عراق سفر کرده است، به زیارت بارگاه مقدس و ملکوتی امیرالمومنین علی علیه السلام مشرف شد.

این روحانی اهل سنت بعد از زیارت بارگاه مقدس علوی گفت: خداوند سبحان برای بار دوم به ما توفیق تشرف به زیارت مرقد امام علی (علیه السلام) عطا فرمود؛ یکبار با دعوت آستان مقدس علوی و بار دوم امروز به دعوت یکی از رسانه‌های اسلامی عراق.

وی افزود: کسی که خیری برای اهل بیت نداشته باشد، هیچ خیری در او نیست. محبت امام علی (علیه السلام) فراگیر است، همانطور که یکی از صحاب گفتند که «منافقین را از طریق دشمنی‌شان با امام علی(ع) می شناختیم». باید از طریق زیارت و همجواری این مکان مطهر این نکته را تبیین کرد که قضیه، قضیه اختلاف مذهبی شیعه و سنی نیست، بلکه اختلاف بین اسلام حقیقی و اسلام تحریف شده وجود دارد؛ بین اسلام محمد و آل محمد و اسلام معاویه و وهابیت و هرآنچه امروزه ما را فلاکت افکنده است.

شیخ صهیب حبلی روحانی اهل سنت لبنان و خطیب مسجد حضرت ابراهیم(علیه السلام) شهر صیدا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha