جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صهیب حبلی

حوزه/ شیخ صهیب حبلی روحانی اهل سنت لبنانی در مراسم رونمایی از کتاب دفاعیات شیخ نمر گفت: خون شیخ نمر و شهدای یمن و سوریه به زودی دامنگیر آل سعود خواهد شد و آنها را نابود خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مراسم رونمایی از کتاب دفاعیات شیخ نمر روز گذشته با مشارکت روحانیون، سیاسیون، فعالان حقوق بشر و اهالی رسانه لبنان در بیروت برگزار شد.

شیخ صهیب حبلی از روحانیون اهل سنت شهر صیدای لبنان در این مراسم گفت: جنایت اعدام شیخ نمر، لکه ننگی ابدی بر پیشانی آل سعود است که هیچگاه بویی از عزت و کرامت نبرده اند و همواره نوکر استعمار آمریکا و انگلیس و صهوپیونیست ها بوده اند.

وی افزود: جنایت اعدام شیخ نمر دامنگیر آل سعود خواهد بود تا اینکه به زودی زمینه سرنگونی و نابودی آنها را فراهم سازد و آن گونه که ما از سنت های الهی اطلاع داریم، نابودی آل سعود به برکت خون شیخ نمر و شهدا و کودکان مظلوم یمن و شهدای سوریه و لبنان نزدیک خواهد بود.

شیخ حبلی خاطر نشان کرد: جنایت های سعودی ها منحصر به اعدام شیخ نمر نیست، بلکه آنها آشکارا از تروریست های عراق و سوریه حمایت می کنند.

وی ادامه داد: این روزها خبرهای رسیده از رسانه های غربی حاکی از نزدیک شدن زمان تبادل سفارت خانه ها میان ریاض و تلاویو است که دیگر روابط آنها علنی شده و همه می دانند که آل سعود دیگر حامی مردم فلسطین نیست و این واقعیت ها بیش از هر چیز نشان دهنده این است که سعودی ها بازیچه دست صهیونیست ها شده اند.

این روحانی لبنانی گفت: آل سعود که حامی تروریست ها در تمام جهان است فقط به شیعیان ظلم نمی کند، بلکه اهل سنت نیز از ظلم و ستم آنها در امان نیستند و در واقع اهل سنت اولین قربانیان جنایت های آنها هستند و همه شاهد بودند که تروریست های وابسته به آل سعود حتی به مزار اصحاب پیامبر(ص) نیز رحم نکردند و ضریح های آنها را تخریب کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha