جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانیون رزمی تبلیغی عراق

حوزه/ کمیته روحانیون رزمی تبلیغی عراق وابسته به حرم مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام در راستای تقویت ارتباط میدانی خود با نیروهای بسیج مردمی از تعدادی از محورهای عملیاتی سامرا بازدید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کمیته روحانیون رزمی تبلیغی عراق وابسته به حرم مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام در راستای تقویت ارتباط میدانی خود با نیروهای بسیج مردمی از تعدادی از محورهای عملیاتی سامرا بازدید کرد.

شیخ مهند الشرهانی نائب رئیس این کمیته گفت: بازید ما از محور عملیاتی سامرا با هدف اطلاع نزدیک از روند عملیات و اوضاع تبلیغی و روحیه نیروها است و در این سفر با مسئولان و فرماندهان این محور دیدار کردیم و درباره راه های بهتر شدن اوضاع و حدمات رسانی بهتر به مدافعان ارتش و بسیج مردمی با آنها گفتگو کردیم.

وی افزود: گروه روحانیون اعزامی در این سفر با شیخ ستار المرشدی مدیر آستان مقدس عباسی نیز دیدار کردند و ایشان در این دیدار بر اهمیت وجود کمیته روحانیون رزمی تبلیغی و نقش آن در حمایت از نیروهای رزمنده تاکید کرد.

الشرهانی ادامه داد: در این سفر از مجروحان بیمارستان محمد الماجد عیادت و از فداکاری ها و رشادت های آنها در مقابله با دشمنان تجلیل کردیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha