یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محسن دعایی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین دعایی گفت: دومین اجلاس عفاف و حجاب با عنوان "عفاف، عزت، عشق"، با سخنرانی شخصیت های حوزوی و دانشگاهی و تحلیل منویات رهبر انقلاب پیرامون عفاف و حیا در جامعه در مشهد برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن دعایی، دبیر کل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در مشهد با اشاره به برگزاری دومین اجلاس عفاف و حجاب در جوار بارگاه ملکوتی رضوی، گفت: این اجلاس به دو بخش تقسیم می شود، یک بخش پروژه بی نظیر رصدنمای ملی عفاف که با ماموریت شناسایی  جامع و آثار محصولات انگیزه شده در بعد از انقلاب پیرامون عفاف و حیا می باشد. در این پروژه در 17 اثر شناسایی شد و هزار اثر آن به جشنواره رسید که با بررسی عمیق 70 اثر شایسته تقدیر و به نخبگان فعالان و مردم ارائه خواهدشد .

وی همچنین با اشاره به ارائه نرم افزار جانبی در این اجلاس ادامه داد: در کنار 12 کمیته تخصصی به تعداد موضوعات محصولات نشست های کاملا علمی با گفتگوی آزاد و اساتید برگزار می شود.

وی تاکید کرد: این اجلاس با سایر همایش ها کاملا متفاوت است وصرفاً تشریفاتی نیست، بلکه یک کارگاه علمی است، به طوری که تمام فعالان صاحب اثر با مشارکت یکدیگر در وضعیت شناسی جامعه در تولید علمی فرهنگی و عفاف و حجاب فعال هستند و به تبادل نظر می پردازند.

حجت الاسلام و المسلمین دعایی افزود: آیت الله علم الهدی، حجت الاسلام و الملسلمین سید ابراهیم رئیسی، حجت الاسلام و المسلمین غلامی، وحید جلیلی، حسن رحیم پور ازغدی ، دکتر بانکی پور، سردار جعفری درمراسم افتتاحیه و اختتامیه سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است، دومین اجلاس عفاف حجاب چهارشنبه 30تیرماه جاری در محل دانشگاه فرهنگیان افتتاح می شود و روز پنجشنبه 31تیرماه جاری در سالن قدس حرم رضوی مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد، همچنین روز جمعه نشست تخصصی "چه باید کرد؟!" در دانشگاه فرهگیان شهید بهشتی برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha