جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمدعلی شهیدی

حوزه/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی، گفت: ایران سرافراز به همت مردمان سخت­ کوشش ایستاده بر قله افتخار در امنیت و آسایش چون نگینی درخشان بر تارک خاورمیانه پرآشوب می‌درخشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

بیست و شش سال پیش و در چنین روزی نخستین گروه کاروان دلاوران دربند به میهن اسلامی بازگشتند و در تاریخ ایران­ زمین روز پرشکوه دیگری رقم خورد.

این روز سرآغاز تجلی عینی پیروزی رشادت­ها و دلیرمردی­ های دلاور مردان و شیرزنانی شد که هشت سال با تمام وجود از هستی خویش گذشتند و در مقابل دشمن تا بن­دندان مسلح ایستادند و او را به زانو درآوردند.

امروز نه نشانی از آن اهریمن سفاک برجاست و نه ردی از آن همه نامردمی و ناپاکی اما ایران سرافراز به همت مردمان سخت­کوشش ایستاده بر قله افتخار در امنیت و آسایش چون نگینی درخشان بر تارک خاورمیانه پرآشوب می‌درخشد و این چیزی نیست جز میراث گران­قدر شهیدان جاودان، جانبازان شکیبا، آزادگان سرافراز و همه زنان و مردانی که همواره بیداردل به پاسداری و حراست از سرزمینشان همت گماشته‌اند.

در این روز با شکوه به احترام ایثار بی‌مثال دلاورانی که سال­ها در بند، مردانه ایستادند و سرافرازانه به میهن بازگشتند یاد، نام و حرمتشان را گرامی داشته و این پیروزی بزرگ را به تمامی خانواده­های گرانقدر شهدا، ایثارگران و جانبازان غیور و آزادگان همیشه سرافراز تبریک گفته؛ اقتدار جاویدان و عزت پا برجای ایران اسلامی و ملت شریف ایران را از خداوند منان مسألت دارم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha