چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ به مناسبت ماه مبارک رمضان دوره آموزشی مهارت ا فزایی بیان تفسیر ویژه دانش آموختگان در مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) ساری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم طالب زاده، استاد حوزه مازندران در این مراسم تلاوت قرآن و تفسیر آیات الهی را  دو مسئله با اهمیت در ماه رمضان دانست و افزود: مبلغ باید زمان سنجی در امر تبلیغ را سرلوحه کار خود قرار دهد که  تفسیر یک آیه از آیاتی که در هر روز از ماه مبارک خوانده می شود یکی از مصادیق این امر می باشد.

وی در ادامه جهت کاربردی بودن مباحث به تفسیر آیات پایانی سوره فرقان پرداخت و افزود: ارتباط انواع مختلفی دارد که شامل  ارتباط با خود، ارتباط با خدا ، ارتباط با دیگران وارتباط با طبیعت می باشد که در سوره فرقان سه ارتباط اولیه آمده است.

 این استاد حوزه در ادامه ارتباط درست با خود را یکی از مهم ترین بخش ها در انواع ارتباط دانست و تصریح کرد: مجاهده با خود، حالتی بین خوف و رجا ، صادق بودن در گفتار و کردار، تحمل ناروا ها، آشنایی با فقر و خلوص نیت در اعمال از جمله موارد ارتباط درست با خود داشتن می باشد.

طالب زاده همچنین از راه رفتن با وقار، ارتباط خوب با جاهلان، عبادت در دل شب به عنوان  ویژگی های عباد الرحمان یاد کرده و اظهار داشت: عباد الرحمن از جمله کسانی هستند که بهترین نوع ارتباط با خود را دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha