دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سعید شهواری، دادستان ویژه روحانیت حوزه قضائی مازندران وگلستان

حوزه/ دادستان ویژه روحانیت حوزه قضائی مازندران و گلستان گفت: هدف دادسرای ویژه روحانیت، حفظ شأن و جایگاه حوزه و روحانیت می باشد. همچنین نگرش و شعار ما، صیانت طلابی است که با صرف منابع مادی، معنوی و انسانی زیادی تربیت و برای توسعه و ترویج فرهنگ ناب اسلامی تحویل جامعه می شوند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سعید شهواری، دادستان ویژه روحانیت حوزه قضائی مازندران وگلستان در نشستی با مدیر و معاونین حوزه علمیه خواهران مازندران اظهار کرد: با توجه به این که حوزه های علمیه، مسئول تعلیم و تربیت طلابی را بر عهده دارند که با اعتقادات و فرهنگ مردم به لحاظ دینی مرتبط می باشند، لذا تعامل دادسرای ویژه روحانیت با حوزه ها جهت صیانت از نیروهایی که خدمتگزار به دین، قرآن و اسلام در جامعه هستند، امری ضروری است.

وی افزود: هدف دادسرای ویژه روحانیت، حفظ شأن و جایگاه حوزه و روحانیت می باشد. همچنین نگرش و شعار ما، صیانت طلابی است که با صرف منابع مادی، معنوی و انسانی زیادی تربیت و برای توسعه و ترویج فرهنگ ناب اسلامی تحویل جامعه می شوند.

دادستان ویژه روحانیت مازندران و گلستان افزود:حوزه علمیه خواهران ظرفیت عظیمی در مازندران است، لذا انتظار ما ساماندهی امور بانوان استان به خصوص مجالس خانگی زنان است که متاسفانه گاهی با حضور برخی از افراد غیر حوزوی، به سمت فرقه های انحرافی و غیر اخلاقی کشیده می شوند.

وی تصریح کرد: دادسرای ویژه روحانیت آمادگی دارد جهت تبیین نکات ضروری و آگاهی بخشی به طلاب، با مدیران مدارس علمیه جلساتی را برگزار نماید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha