جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 385526
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
حجت الاسلام محمد حسین حاجی زاده

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه بابل از برگزاری دوره متمرکز میثاق طلبگی با حضور متقاضیان ورود به حوزه در این شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام محمد حسین حاجی زاده، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری«حوزه»، با اعلام این مطلب اظهار داشت: این دوره ویژه کسانی است که در آزمون ورودی حوزه علمیه و مصاحبه پس از آزمون توانستند امتیازهای لازم را کسب کنند.

وی با بیان این که تعداد 200 نفر در این دوره حضور خواهند داشت، افزود:  طی سال های قبل  این دوره با حضور متقاضیان در مدارس علمیه به صورت جداگانه برگزار می گردید، ولی از سال گذشته با تلاش های صورت گرفته، این دوره  به صورت متمرکز برگزار در یکی از مدارس برگزار می گردد که امسال نیز در صدد هستیم  تا این مهم محقق گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه بابل، هدف از برگزاری این دوره را آشنایی طلاب جدیدالورود با فضای حوزه، الزامات طلبگی و شیوه تحصیل در حوزه عنوان کرد و تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی، برنامه قرآنی، جلسات بصیرتی و سیاسی، برگزاری جلسات درس اخلاق و مشاوره عمومی و خصوصی و برنامه های ورزشی از جمله برنامه های جانبی این دوره خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت غربالگری داوطلبین ورود به حوزه و آشنایی آنان با مسائل طلبگی اندیشیده شده، گفت: داوطلبین، در این دوره استعداد و توانایی خود را برای ادامه تحصیل در حوزه محک می زنند.

حجت الاسلام حاجی زاده با یادآوری این که دوره متمرکز میثاق طلبگی حوزه بابل، مردادماه سال جاری  برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این دوره از پتانسیل  اساتید اخلاق و مشاور اعزامی و ظرفیت های بومی استفاده خواهد شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha