پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حاجی زاده - بابل

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه بابل از برگزاری کارگاه تلبس در این حوزه همزمان با ایام تابستان خبرداد.

حجت الاسلام محمد حسین حاجی زاده،  در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های معاونت تهذیب حوزه علمیه بابل، اظهارداشت: یکی از برنامه های این معاونت ساماندهی امر تلبس می باشد.

وی، ساماندهی امور تهذيبی طلاب را از اهداف اين برنامه آموزشی عنوان کرد و گفت: پس از بررسی دقیق طلاب مدارس علمیه استان، افراد واجد شرایط تلبس دعوت شده اند که خوشبختانه ثبت نام آن با استقبال خوبی مواجه و برای این دوره بالغ بر 30 نفر ثبت نام کرده اند.

معاون تهذیب حوزه علمیه بابل  ابرازداشت: در این کارگاه، طلابی که واجد شرایط تلبس هستند حضور داشته و باموضوعات مختلفی چون آداب طلبگی، لباس روحانیت، آمادگی و مهارت های لازم در زندگی خانوادگی و اجتماعی، اخلاق و زی طلبگی ، بایدها و نبایدهای لباس مقدس روحانیت و همچنین ارتباط با مردم و جوانان آشنا خواهند گردید.

وی خاطرنشان ساخت: طلابی که بتوانند در پایان دوره امتیازات لازم را کسب کنند، مجوز تلبس را دریافت و  در مراسمی، آیین عمامه گذاری آنها برگزار خواهدشد.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به اینکه این دوره بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، یادآور شد: این دومین کارگاهی است که در طول سال تحصیلی جاری در حوزه بابل برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha