شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی غفاری / مدیر حوزه خواهران مازندران

حوزه /مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: تعامل حوزه های علمیه سازنده بوده و موجب ترویج فرهنگ دینی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در دیدار با حجت الاسلام سعید شهواری، دادستان جدید ویژه روحانیت حوزه قضائی مازندران وگلستان اظهارداشت: حوزه علمیه خواهران مازندران با جمعیتی بالغ بر 4 هزار طلبه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و 21 مدرسه علمیه فعال و با انگیزه، یک ظرفیت عظیمی است که با همت بالای طلاب، اساتید  و کادر مدارس و همچنین پشتیبانی علما و دستگاه های مرتبط، تاکنون منشا خدمات و برکات زیادی در استان بوده است که این نشانگر توانمندی  بالا در حوزه علمیه خواهران  و جامعه بانوان می باشد.

وی افزود: با توجه به این که مازندران به دلیل جاذبه های گردشگری و توریستی بودن شاهد حضور بیش از 20 میلیون جمعیت شناور با آورده های اجتماعی، فرهنگی و... است؛ لذا شایسته است بین حوزه علمیه برادران و خواهران با جمعیتی بالغ بر 7 هزار طلبه  و تمام دستگاه های این خطه علوی، هم افزایی صورت گرفته، تا از این فرصت موجود در استان، بهترین استفاده جهت ترویج فرهنگ دینی و.... انجام گیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در ادامه اظهار کرد: سکان کهن و مستحکم دادسرای ویژه روحانیت در سراسر کشور، یکی از افتخارات نظام و حوزه های علمیه است که یک سیستم جداگانه جهت رسیدگی به امور طلاب می باشد.

وی تاکید کرد: آقای  مجتهد زاده مدیر پیشین این مجموعه در مازندران و گلستان، پدرانه در این جایگاه مبارک خدمت کرده و خدمات زیادی را جهت عزت بخشی به امور طلاب انجام دادند، که قابل تقدیر است؛ امیدواریم با حضور شما که یک شخصیت فرهیخته، جوان و با انگیزه هستید، شاهد ادامه همکاری ها باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین غفاری در پایان خاطر نشان کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران به عنوان یک ظرفیت بالا در استان، آماده هر نوع همکاری با دادگاه ویژه روحانیت جهت پیشگیری از تخلفات احتمالی و همچنین آگاهی بخشی طلاب نسبت به امور و شئوناتی که رعایت آن برای این قشر الزامی است، می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha